Kostnadsbesparingar, flexibilitet och flerspråkig kompetens är några av fördelarna som ligger till grund för en växande trend där e-handelsföretag outsourcar hela eller delar av sin kundtjänst. Hur går det till i praktiken?
Svenska kosmetikbolaget SWATI, känt för sina färgade kontaktlinser och innovativa skönhetsprodukter, har nu kunder över hela världen. I skrivande stund råder det femårsjubileum och det firas med ytterligare expansionsplaner.
I år står SC Styling, det ledande bilstylingföretaget från Uppsala, inför en betydande milstolpe: sitt 20-årsfirande. Med jubileet introduceras SC Styling 2.0, en initiativrik satsning för att förnya företagets digitala närvaro och serviceutbud. Vi satte oss ner med Karl Östlund, företagets VD, för att diskutera den nya eran, och hur den formar företagets framtid.
Just two weeks before the start of the 2024 season in the Philippines’ Floorball League, OnlineFactory Orcas announces their latest acquisition: International floorball star Lucas Perez.
Den globala organisationen The Non-Violence Project Foundation (NVPF) arbetar med att förebygga och motverka våld i alla dess former. I år firar The Non-Violence Project 30 år och jubiléet kickstartades den 2 oktober på internationella ”Non-Violence Day” och kommer att pågå i ett år framåt.
Ta dig igenom tuffare tider med hjälp från experter.
Ta rygg på flera av Sveriges största e-handlare och få kvalificerade resurser som arbetar direkt för er.
Skapa kundnöjdhet med support på lokala språk.
Byt ut fasta kostnader mot högre flexibilitet och täckningsgrad