Kundtjänst på ALLA språk
Kundtjänst 24/7 & 365
Kundtjänst på Era villkor
Egna dedikerade agenter
Hem > Om Outsourcing

OM OUTSOURCING

outsourcing kundtjänst
Kundservice är avgörande för tillväxten av företag
5 April 2022

Starta din outsourcing av kundtjänst och var medveten om dina kunders behov. Den outsourcade kundtjänstavdelningen blev viktig och står som pelaren och kopplingen för många e-handelsföretag till sina kunder under pandemin.

Sociala medier
Sociala medier: Ett kostnadseffektivt sätt att betjäna dina kunder
31 Mars 2022

Genom att outsourca kundtjänst med hjälp av sociala medier kan kunderna känna sig närmare varumärket. Därför kan de känslomässigt ansluta till dig och investera.

outsourcing kundtjänst
Outsourcing av kundtjänst i Filippinerna är det bästa valet
30 mars 2022

För att få ett gott intryck och ett bra bestående intryck ansvarar ditt utlagda kundtjänstteam för detta. Outsourcing av kundtjänst i Filippinerna är förmodligen det bästa valet för att göra detta möjligt.

outsourca kundtjänst
Content Management: Definition och syfte
21 mars 2022

Genom att outsourca content management introducerar du inte bara ditt företag och ditt varumärke 24/7, du kommer också att betjäna dina kunder via outsourcing av kundtjänst genom att använda olika plattformar som chattsupport och e-post.

outsourca
Komma igång med Outsourcing Influencer Marketing
18 mars 2022

Att komma igång med outsourcing av influencer marketing är en utmaning. Men med hjälp av rätt outsourcingpartner blir det enkelt. OnlineFactory i Manila är en av de bästa, inte bara inom outsourcing av influencer marketing utan också inom outsourcing av kundtjänst och content management.

outsourcing kundtjänst
Enkla steg i outsourcing av kundtjänst
17 mars 2022

Genom att outsourca din kundtjänst på rätt sätt kommer ditt företag att uppnå flexibilitet, kostnadsreduktion och kvalitetsservice.

outsourca kundtjänst
En hemlighet för att undvika företagskonkurs
16 mars 2022

Outsourcing av kundtjänst är en affärspraxis som växte fram på 1980-talet och fortsätter att vara känd för många företag över hela världen. Det är en process där företag anlitar ett annat företag (outsourcingfirma) för att utföra vissa uppgifter som deras interna personal inte kan hantera effektivt.

outsourca kundtjänst
Varför är det viktigt för ditt företag att ha närvaro online?
14 mars 2022

Genom att outsourca content management på entreprenad kommer ditt varumärke att stärkas och uppnå trovärdighet. Om konsumenter inte hittar ditt varumärke online, finns det en tendens att de kommer att ifrågasätta din tillförlitlighet och till och med legitimiteten för ditt företag.

outsourca kundtjänst
Varför har outsourcing blivit framgångsrikt?
8 mars 2022

Genom att outsourca kundtjänst blir ditt företag effektivare, starkare och mer konkurrenskraftigt eftersom du vet att dina gamla kunder kommer att stanna hos dig och nya potentiella kunder kommer att komma.