Kundtjänst på ALLA språk
Kundtjänst 24/7 & 365
Kundtjänst på Era villkor
Egna dedikerade agenter
Hem > Nyheter > OnlineFactory satsar på att stärka kundtjänsten i den svenska julhandeln med mer än 100.000 extra timmar

OnlineFactory satsar på att stärka kundtjänsten i den svenska julhandeln med mer än 100.000 extra timmar

September 15, 2019
OnlineFactory satsar på att stärka kundtjänsten i den svenska julhandeln med mer än  100.000 extra timmar

Baserat på förra årets explosiva tillväxt så satsar OnlineFactory med att rekrytera ett rekordstort antal personer. Detta dels genom existerande kunder som t ex Adlibris har indikerat ett ökat behov av extra tjänster men även genom att ChatFactory har blivit en större framgång än väntat.

ChatFactory är en tjänst som ger mindre e-handlare möjligheten att konkurrera med de större bolagen på samma villkor. Genom att de delar på agenter med andra företag så kan de erbjuda kundtjänst 24/ 7 på samtliga språk, en ”On-demand lösning för kundtjänst”.

“Vår tillväxt är större än vad vi någonsin har kunnat tänka oss. Våra existerande kunder ökar volymen av agenter hos oss konstant. Vi har även haft en större framgång än väntat med vår nya tjänst ChatFactory.”

– Peter Eriksson VD OnlineFactory

“De mindre e-handlarna måste möta den globala konkurrensen med möjligheten att svara kunderna 24/7. Idag så är det en självklarhet för en kund att kunna komma i kontakt med bolagets kundtjänst dygnet runt. Även språk bör kunna hanteras på samma sätt. Detta innebär att de mindre e-handelsbolagen inte kan konkurrera på samma villkor samt att kostnaden blir extremt hög med en dygnet runt bemanning. Genom ChatFactory så delar de på resurser med andra bolag och har då möjligheten att kunna ha samma servicenivå som de större e-handels bolagen.”

“Vi har från start valt att fokusera 100% på att vara bäst på att hjälpa e-handelsbolag och vi kan se att vi får mer och mer förfrågningar från nya kunder. Det som även är glädjande är att våra existerande kunder konstant ökar sina volymer hos oss. Med ChatFactory har nu möjligheten att hjälpa ett e-handelsbolag från starten tills de når riktigt stora volymer.”

Onlinefactory.se är idag det ledande Nordiska bolaget inom callcenter för e-handelsbolag
och influencer marketing från Filippinerna.

Kontakta oss - Vi tar fram ett lösningsförslag anpassat för er!
Contact Us form

Contact Us form