Kundtjänst på ALLA språk
Kundtjänst 24/7 & 365
Kundtjänst på Era villkor
Egna dedikerade agenter
Hem > Om Outsourcing > Behåll dina kunders lojalitet genom 24/7 kundsupport

Behåll dina kunders lojalitet genom 24/7 kundsupport

9 Augusti 2021
outsourca kundtjänst

En av nycklarna till ett framgångsrikt företag är att erbjuda kunder oupphörligt stöd. Varje kund vill få betjänad snabbt, särskilt under avgörande tider som de behöver en omedelbar lösning. En välmående affärsman skulle inte tillåta geografiska gränser eller tidszoner att vara ett hinder för att ge stöd. Det är tur att på grund av utvecklingen av vår teknik finns det en lösning på detta problem. Det är outsourcing av kundsupport dygnet runt.

Tidigare, när e-handelsföretag ännu inte fanns och människor bara kunde handla i traditionella tegel- och murbrukbutiker, kunde kunder som stött på problem med sin köpta artikel bara begära kundsupport under öppettiderna. Men nu när allt är online finns det inget som heter öppettider. Om du vill hålla dina kunder lojala mot dig och attrahera potentiella kunder måste din outsourcade kundtjänst vara tillgänglig när som helst hela dagen.

Oändlig kundvård möjliggörs genom att outsourca kundtjänst dygnet runt i Filippinerna. Detta skärgårdsland i Sydostasien är rikligt med BPO-företag som erbjuder utmärkt kundservice bestående av högt kvalificerade representanter. Tidszonsskillnaden är inte längre ett problem eftersom filippinska kundtjänstagenter är villiga att arbeta i skiftande timmar. En spännande del av detta är att kundsupport inte längre är begränsat till telefonsamtal. Det finns olika tillgängliga plattformar som kunder kan välja för deras bekvämlighet, till exempel e-post, livechatt eller sociala medier. Att tillhandahålla outsourcad kundsupport dygnet runt är alltså enkelt, billigt och tillgängligt.

Många företag från olika länder har redan bevisat att 24/7 support på Filippinerna hjälper dem att uppnå sitt mål. Det är för att behålla kundernas lojalitet, göra dem nöjda och skaffa potentiella nya kunder. De vill att filippinska kundtjänstagenter ska hantera sina kunder av så många skäl. Bortsett från att ha kunskaper i engelska och gästvänliga, är filippinerna kända för att tala med medkänsla, sympati och artighet. I vår dagens generation där nästan allt är automatiserat uppskattas varje personalisering.

Outsourcing av kundtjänst 24/7 kan också hjälpa dig att uppnå högre kundnöjdhet eller CSAT. Det används som en effektiv barometer för kundlojalitet och varumärkesförklaring som kan påverka försäljningen av produkterna. Varumärket och outsourcingföretaget kommer båda att gynna, men det är mer fördelaktigt för varumärket eftersom det är de som får beröm och positiv feedback från kunderna. Det är viktigt att inte begränsa din tjänst till kunderna endast inom arbetstid.

Vi vet att det inte är ett skämt att driva företag. Det finns så många interna och externa faktorer som kan påverka ökningen och minskningen av din försäljning. Men en sak måste du komma ihåg. Så länge du öppnar din linje för dina kunder när som helst på dagen, gör dem speciella för dig och alltid lyssnar på deras problem och klagomål, finns det en försäkran om att de aldrig kommer att lämna dig och de kommer att förbli lojala mot dig. Du kan göra det möjligt genom att outsourca kundtjänst.

Här på OnlineFactory i Manila, Filippinerna, kan du hitta bemyndigade, skickliga och hårt arbetande kundsupportagenter som är välutbildade i att hantera kundrelaterade samtal. De lovar bara en sak – behålla och öka dina kunder. Outsourca kundtjänst genom oss för bäst resultat.

Kontakta oss - Vi tar fram ett lösningsförslag anpassat för er!
Contact Us form

Contact Us form