Kundtjänst på ALLA språk
Kundtjänst 24/7 & 365
Kundtjänst på Era villkor
Egna dedikerade agenter
Hem > Om Outsourcing > Hur slår man konkurrenter? Outsourca kundtjänst 24/7 för din e-handel

Hur slår man konkurrenter? Outsourca kundtjänst 24/7 för din e-handel

24 November 2020
outsourca kundtjänst

Ett faktum i handelsbranschen är att det finns många produkter med olika märken som har nästan lika ingredienser, samma kvalitet och samma pris. Som affärsman och en del av marknadsföringsteamet måste du tänka på många strategiska åtgärder för att konkurrera rättvist med dina konkurrenter. En del av marknadsföringsstrategin är att ge kundservice till dina kunder. Många produktägare har kundtjänst. Så, hur kan du få din att vara speciell och annorlunda än de andra? Gör din e-handels kundtjänst tillgänglig 24/7.

I den digitala världen bör alla företag, särskilt e-handelsföretag, inte sluta eller kan aldrig “stängas” om de vill behålla sina lojala kunder och få fler potentiella kunder. Så det finns inget sådant som “öppettider”, utan det måste vara “kundservice dygnet runt” om du vill vara på topp. Kundtjänst dygnet runt är en stor attraktion för kunderna eftersom den ger en känsla av förtroende och förtroende som de har stöd att springa till i tider av behov och hjälp. Normalt förväntar sig majoriteten av kunderna att nå kundsupport 24/7. Ditt företag måste alltid “öppna” och sluta aldrig uppmärksamma dina kunder.

Outsourcing av kundtjänst 24/7 är en viktig del av ett företag, särskilt e-handel. Det är en del av en strategisk affärsplan om du vill ha grepp om dina kunder, som är den främsta anledningen till att du går med vinst. Eftersom du befinner dig i den digitala världen och marknadsföringsbranschen slutar bör din kommunikation med kunderna inte också sluta. Således måste e-handel med outsourcad kundtjänst 24/7 tillhandahållas. Tror du inte att bara genom att utveckla en kundtjänstkanal dygnet runt öppnar du upp en annan kanal för försäljning? Varje gång du kontaktas av en kund finns det en möjlighet att göra en försäljning. Naturligtvis är det främsta problemet för kunderna att lösa deras problem eller få svar på deras frågor. Men när deras problem löstes omedelbart och framgångsrikt är det den perfekta tiden att introducera andra produkter eller tjänster.

Det finns flera tillgängliga kanaler som kan användas när du outsourcar din kundsupport dygnet runt. Förutom telefonsamtalet som fortfarande är det bästa för omedelbar sinnesfrid hos kunderna, kan de välja andra sätt som e-post, chattstöd och sociala medier. Det som verkligen betyder något är företagets förmåga att erbjuda oavbruten kundservice dygnet runt. Det är därför du behöver outsourca kundtjänst 24/7. Tillgången dygnet runt är en av företagets mest värdefulla tillgångar. Att kunna tillhandahålla det banar väg mot lojalitet och kvarhållande.

Outsourca kundsupport 24/7 för din e-handel med rätt outsourcingföretag. På Filippinerna finns det flera BPO-företag som kan erbjuda din kundtjänst med utmärkta agenter. En av dem är OnlineFactory. Förutom engelska erbjuder de kundtjänst inom en mängd språk som japanska, koreanska, svenska, för att nämna några. De erbjuder även tjänster inom influencer marketing och content management.

Kontakta oss - Vi tar fram ett lösningsförslag anpassat för er!
Contact Us form

Contact Us form