Kundtjänst på ALLA språk
Kundtjänst 24/7 & 365
Kundtjänst på Era villkor
Egna dedikerade agenter
Hem > Om Outsourcing > Page 6

OM OUTSOURCING

outsourca kundtjänst
Med outsourcing är utmärkt kundtjänst uppnåelig
November 22, 2021

“Utmärkt kundtjänst är jobbet nummer ett i alla företag! Det är företagets personlighet och anledningen till att kunderna kommer tillbaka. Utan kunder finns det inget företag!” Många marknadsförare insåg vikten av detta budskap från Connie Edler, en amerikansk finansiell konsult. De vet att acceptans och urskiljning av kunder till varumärkena...

outsourcing kundtjänst
Topp 5 egenskaper hos utmärkt kundtjänst (del 2)
November 19, 2021

I gårdagens artikel presenterade vi de fem bästa egenskaperna med god kundtjänst. Nu när företagskonkurrensen blir hårdare är det viktigt att hålla dina kunder lojala mot ditt varumärke. Och det bästa sättet att få dem att stanna hos dig, plus att locka fler nya kunder att välja ditt varumärke är...

outsourcing kundtjänst
Topp 5 egenskaper hos utmärkt kundtjänst
November 17, 2021

Alla företag är medvetna om hur konkurrensen är mycket hård. På grund av Internetets ständiga framsteg och modern teknik är det inte längre möjligt att monopolisera en viss marknad. Många marknadsförare bestämde sig för att gå online eftersom det blev ett av de mest effektiva sätten att föra dina varumärken...

outsourcing kundtjänst
Varför outsourcing av kundtjänst på Filippinerna är framgångsrik
November 12, 2021

En av de favorit turistmål i världen är Filippinerna. På grund av landets exotiska livsmedel, idylliska stränder, hisnande dykplatser rikt på biologisk mångfald, perfekt väder och varma människor, lockas många människor från olika delar av världen att besöka och stanna i landet. Det intensifierade turistnäringen och gav fler affärs- och...

outsourca kundtjänst
Utmärkt kundtjänst kan uppnås genom outsourcing
November 10, 2021

En undersökning säger att 41% av kunderna tror att deras största frustration är att vänta och köa i kö i några minuter. Samtidigt är 86% av kunderna villiga att betala mer för att få en bra kundupplevelse. Och 73% av kunderna uppgav att de skulle vara uppmärksammade på varumärket om...

outsourcing
Varumärkenas högre engagemang genom Influencer Marketing
November 9, 2021

Visste du att mer än 80% av kunderna är beroende av muntliga rekommendationer? Och det blir mer effektivt om rekommendationerna eller verifikationerna kom från deras betrodda personer. Därför letar marknadsförare ständigt efter marknadsföringsstrategier för bättre säljresultat för att hitta de bästa metoderna för att nå målkonsumenterna med hjälp av digitala...

outsourca kundtjänst
Vikten av att outsourca kundsupport på engelska
November 8, 2021

Vill du överlista dina konkurrenter som erbjuder samma högkvalitativa märken? Företag är en chansning. Du kan bli en vinnare, eller så kan du bli ett misslyckande. Du är inte den enda som erbjuder produkter och tjänster av hög kvalitet som kommer att älskas av människor. Och med den ständiga utvecklingen...

outsourca kundtjänst
Outsourcing: Hur det blir användbart för nystartade företag
November 5, 2021

När vi fortfarande studerade var det helt naturligt att vi försökte avsluta studier för att få ett bra jobb och bli framgångsrika individer. Men den strävan efter många barn har ändrats på grund av den snabba och stora utvecklingen i vår värld idag, särskilt Internet och modern teknik. Idag väljer...

outsourca kundtjänst
Betydelsen av att outsourca kundtjänst i flerspråkighet
October 27, 2021

Håller du med om att kunderna har lika mycket att säga som ägaren? Ja. Kunderna är marknadens kung. Utan dem behöver du inte göra affärer. De ska vara i centrum för dina mål. Hur framgångsrikt eller misslyckat ditt företag är beror på deras händer. Så det är viktigt att få...