Kundtjänst på ALLA språk
Kundtjänst 24/7 & 365
Kundtjänst på Era villkor
Egna dedikerade agenter
Hem > Om Outsourcing > Uppnå ekonomisk motståndskraft via outsourcing av kundtjänst

Uppnå ekonomisk motståndskraft via outsourcing av kundtjänst

16 Juli 2021
outsourca kundtjänst

Kraften hos outsourcing av kundtjänst har visat sig vara effektiv för att uppnå ekonomisk motståndskraft. Det är viktigt för företagets fortsättning mitt i en ekonomisk nedgång som orsakas av olika externa faktorer, såsom COVID-19-pandemin. Vi nådde redan mer än hälften av 2021, men pandemin är fortfarande inte över. Vissa företag försöker fortfarande studsa tillbaka till det normala, andra hämtar fortfarande bitarna och de har redan lyckats återgå till det normala. Förmodligen är en av marknadsföringsstudierna för företag som du att upptäcka vilken typ av kunder som gör en större del och hur du kan föra dem till ditt varumärke och tjäna deras lojalitet.

Millennials, Generation Y, Gen Next, iGen och Gen Z, delar de största konsumenterna på dagens marknad. De består av proffs, arbetare och studenter. Således är de köpare av dina produkter och tjänster. Och naturligtvis behöver du dem för ditt företag. Deras starka stöd betyder mycket för ditt företag. Frågan här är, hur kan du göra dem till lojala kunder? Enkel. Outsourca kundtjänst 24/7.

Den unga generationen föddes och växte upp i en värld där allt går snabbt och plötsligt på grund av modern teknik. De flesta är impulsiva köpare. De kommer att köpa varumärken de vill ha, utan att tänka att de kommer att ha en kort budget, deras pengar räcker inte, eller de är beroende av sina föräldrar för att köpa de produkter de vill ha. Dessa kunder är säkra köpare, och du måste skaffa dem och göra dem lojala kunder för ditt varumärke. De är emellertid den typen av kunder som inte gillar att vänta på att lösa sina problem och problem med de produkter de köpte från dig. Och trots att de är tekniskt kunniga hatar de att använda e-postmeddelanden för att utöka sina frågor och välkomnas av det autogenererade svaret. Om du tillämpar den här typen av outsourcad kundservice på ditt företag trycker du bara på dina kunder att lämna dig och flytta till dina konkurrenter. Hemligheten med att göra dem lyckliga är genom att ge dem bästa kundservice genom outsourcing av kundtjänst 24/7.

Nedan följer de två metoderna du kan använda när du outsourcar kundsupport 24/7:

24-timmars telefonsamtal stöd. Även om den yngre generationen är tekniskt kunnig och beroende av moderna prylar, föredrar många fortfarande att använda telefonsamtal för att nå ut till varumärket, särskilt under den avgörande delen att de verkligen behövde stöd. De tenderar att bli irriterade när problemen inte löses omedelbart. Om detta skulle vara fallet glömmer de inte ditt varumärke och anser att det är deras mest hatade sak. Deras ångest och dåliga upplevelser kan spridas som en brand på sociala medier. Låt aldrig denna mardröm hända eftersom det kan skada ditt varumärke.

24-timmars chattstöd. Det är icke-röstsupport där agenter svarar på frågor och hjälp från kunderna. Genom att chatta och skriva kan kunder kommunicera med agenterna på exakt tid. Många yngre människor väljer den här plattformen för att utvidga sina problem och problem, särskilt de som växte upp och chattade.

Genom att tillhandahålla oavbruten kundtjänst via outsourcing av kundsupport kan du locka fler kunder, öka dina intäkter och tjäna deras lojalitet. Det är viktigt att få människors förtroende och förtroende, och det får dem att känna sig speciella genom att outsourca kundsupport 24/7.

Kontakta oss - Vi tar fram ett lösningsförslag anpassat för er!
Contact Us form

Contact Us form