Kundtjänst på ALLA språk
Kundtjänst 24/7 & 365
Kundtjänst på Era villkor
Egna dedikerade agenter
Hem > Om Outsourcing > Varför rekommenderas kundsupport på engelska?

Varför rekommenderas kundsupport på engelska?

23 Mars 2021
outsourca kundtjänst

Outsourcing av kundsupport har visat sig vara ett av de effektiva verktygen för att öka din försäljning och vinst och för att behålla kundlojalitet. Startups och småföretagare kan nu erbjuda kundsupport online trots sin ringa budget. Genom outsourcad kundtjänst upptäckte de falska missuppfattningar att ha utmärkt kundsupport endast för stora företag. Och enligt statistik är cirka 66% av kunderna villiga att betala mer för ett varumärke som erbjuder kundsupport. Det ger en känsla av att varumärket värderar dem som kunder, och deras feedback och bekymmer spelar roll.

Det finns också viss statistik som visar att ett företag som erbjuder flerspråkig kundsupport kan locka fler konsumenter eftersom 75% av dem är mer benägna att köpa från ett varumärke om deras webbplats och produktinformation finns på sitt modersmål. Men om du vill utöka ditt omfång och betjäna större delen av dina kunder över hela världen är det fortfarande bäst att outsourca din kundtjänst på engelska. Vi vet alla hur effektivt och hur ofta engelska används på den globala marknaden.

Outsourcing av kundservice har visat sig vara ett av de effektiva verktygen för att öka din försäljning och vinst och för att behålla kundlojalitet. Startups och småföretagare kan nu erbjuda kundsupport online trots sin ringa budget. Genom outsourcing upptäckte de falska missuppfattningar att ha utmärkt kundsupport endast för stora företag. Och enligt statistik är cirka 66% av kunderna villiga att betala mer för ett varumärke som erbjuder kundsupport. Det ger en känsla av att varumärket värderar dem som kunder, och deras feedback och bekymmer spelar roll.

Du kan hitta det bästa outsourcade kundsupportteamet i Filippinerna. Outsourcing av kundtjänst i Filippinerna har nått toppen av framgången eftersom många företag världen över hela tiden överför några av sina affärsfunktioner, särskilt kundtjänst online, efter att outsourcing startade i landet på 90-talet och de erkändes som BPO-huvudstaden i världen under 2010. Många engelsktalande länder, särskilt USA och Storbritannien, har fört sina företag till detta lilla men framstigande land för att hantera kundsupport för sina kunder över hela världen. Det resulterade i den största befolkningen av callcenterjobb i Filippinerna.

För att nå framgång och fortsätta ditt lilla företag, outsourca kundsupport i Filippinerna nu.

Kontakta oss - Vi tar fram ett lösningsförslag anpassat för er!
Contact Us form

Contact Us form