Kundtjänst på ALLA språk
Kundtjänst 24/7 & 365
Kundtjänst på Era villkor
Egna dedikerade agenter
Hem > Om Outsourcing > Page 5

OM OUTSOURCING

outsourca kundtjänst
Öka dina vinster med ett litet kapital genom outsourcing av kundtjänst
December 17, 2021

“Behärska dina styrkor, outsourca dina svagheter.” Detta citat från Ryan Khan, grundare av The Hired Group, är en av de mest lämpliga beskrivningarna av outsourcing av kundtjänst. Huvudmålet med denna fantastiska affärsstrategi är att driva ett företag med en begränsad budget. Ett annat syfte med outsourcing är att överföra icke-kärnuppgifter...

outsourca kundtjänst
Filippinerna är topp i outsourcing av kundtjänst
December 15, 2021

Filippinerna, bortsett från sitt varma väder, är populärt bland sina varma medborgare. Så det är inte förvånande varför detta land fortfarande är den mest favorit -outsourcing -destinationen för callcenter över hela världen. Filippinerna har egenskaper hos callcenter -agenter för att uppnå fantastiska onlinekundtjänster, till exempel vänlighet, empati, uppriktighet och arbetspassion....

outsourca
Influencer Marketing hjälper företag att samla autentiska kunder
December 10, 2021

Outsourcing av influencer marketing kan inte längre betraktas som en modefluga, eftersom många företag redan har funnit fördelarna. När outsourcing startade i slutet av åttiotalet var influencer marketing en av affärsuppgifterna som många märken bestämde sig för att outsourca. Vissa affärsanalytiker sa att det bara var en trend och kanske...

outsourca
Content Management: Svaret för att uppnå framgångsrik varumärkeskampanj
December 8, 2021

Långt tillbaka från det förflutna, låt oss säga för femton till tjugo år sedan, kan varumärken marknadsföras endast på begränsade kanaler. TV -reklam och tryckannonser var plattformen nummer ett som många företag använde för att marknadsföra sina varumärken för allmänheten. Men med tillkomsten av Internet och Worldwide Web hade världen...

outsourcing kundtjänst
Kundernas lojalitet kan uppnås genom outsourcing av kundtjänst dygnet runt
December 6, 2021

Vi är medvetna om hur ekonomin drabbades hårt av pandemin orsakad av coronaviruset. Många företag valde antingen att stänga av eller minska sina anställda eftersom de inte längre orkade driva sina företag. Outsourcingindustrin, särskilt outsourcing av kundtjänst, är dock fortsatt stark trots ekonomiska utmaningar. Ett bevis är att de fortsätter...

outsourcing kundtjänst
Outsourcing av kundtjänst hjälper dig att hantera olika typer av kunder
December 1, 2021

Det finns ett talesätt att "kunderna är marknadens kung." Om du är den typen av affärsman som vill stanna i branschen länge, kommer du att tillämpa detta ordspråk i att driva ett företag. Du måste komma ihåg att som produktägare är det viktigt att ge dina kunder utmärkt kundtjänst och...

outsourcing kundtjänst
Varför föredrar många företag att outsourca kundtjänst för e-post och chatt?
November 29, 2021

När telefonen kom fram och blev tillgänglig för många människor 1876, visade sig mångas liv vara enkelt, tillgängligt och bekvämt. Individer skaffar sig bekväma sätt att nå varandra. Telefonsamtalet är föregångaren inom outsourcad kundtjänst och användes av många företag för att nå sina kunder. Som ett resultat har callcenter -jobb...

outsourcing
Influencer Marketing: Få din egen genom outsourcing
November 26, 2021

När Influencer Marketing började lysa på sociala medier 2010, startade många entreprenörer denna online marknadsföringsstrategi från traditionell marknadsföring, där den bara hade råd med stora företag på grund av att den var dyr och komplicerad. Många märken har vittnat om hur de uppnått framgångsrikt erkännande från allmänheten och skyhöga försäljningsresultat...

outsourca kundtjänst
Vanliga misstag vid outsourcing av kundtjänst som måste undvikas
November 24, 2021

Outsourcing av kundtjänst är det svåraste i e-handelsvärlden idag. Eftersom denna affärsstrategi existerade på åttiotalet och blev efterfrågad och gynnsam för många företag, finns det ett ökande antal företag som väljer att ansöka om att outsourca kundtjänst, särskilt outsourcing för kundtjänst efter att ha upptäckt fördelarna det ger i verksamhet...