Kundtjänst på ALLA språk
Kundtjänst 24/7 & 365
Kundtjänst på Era villkor
Egna dedikerade agenter
Hem > Om Outsourcing > Page 3

OM OUTSOURCING

outsourca kundtjänst
Outsourcing av kundtjänst för att uppnå kundlojalitet
14 februari 2022

Outsourcing av kundtjänst är anledningen till att många företag kan ge bra kundsupport. De upptäckte hur effektiv och rimlig denna affärsstrategi är. Det är anledningen till att outsourcing inte bara är för stora företag, utan det är mer lämpligt för nystartade och små marknadsförare.

outsourca kundtjänst
Öka din försäljning via outsourcing av kundtjänst
9 februari 2022

Genom att outsourca kundtjänst kommer du säkerligen att uppnå kundbehållning och förvärv som kommer att öka din försäljning. Den gör gamla kunder glada och nöjda och spenderar alltid gärna sina pengar på dina produkter.

outsourca
Kraften i sociala medier i kundtjänst
8 februari 2022

Du kan outsourca din kundtjänst på en outsourcingpartner som du tror passar dina behov. Välj den bästa sociala mediekanalen för att betjäna dina kunder, interagera med dem och utöka supporten.

outsourcing
Influencers och innehållsskapare: deras likheter och skillnader
7 februari 2022

Vi befinner oss i den internetfokuserade eran. Innehållsskapare och influencers är några av modeorden på nästan alla sociala mediekanaler. De är anledningarna till att outsourcing influencer marketing och content management är en av de efterfrågade inom Business Process Outsourcing-branschen.

outsourca
Topp 10 effektiva sociala medieplattformar för marknadsföringsstrategi del 3
4 februari 2022

E-handelsbranschen är en av få som drar mycket nytta av sociala medier genom outsourcing av influencer marketing.

outsourca
Topp 10 effektiva sociala medieplattformar för marknadsföringsstrategi del 2
1 februari 2022

Vissa företag kanske vill prova andra sociala mediekanaler för att öka varumärkesmarknadsföring genom influencer marketing och ge bra kundvård via outsourcing av kundtjänst.

outsourca
Topp 10 effektiva sociala medieplattformar för marknadsföringsstrategi del 1
31 Januari 2022

När du outsourcar influencer marketing måste du först identifiera vilken social medieplattform som är bäst för att stärka ditt varumärke.

outsourca kundtjänst
De tre huvudtyperna av företag som du behöver känna till
20 Januari 2022

Outsourcing av kundtjänst har visat sig vara en bra affärsstrategi för att behålla och förvärva kunder. Det är en process som startade på 90-talet och som visade sig vara effektiv och hjälpsam för att starta och driva ett företag, speciellt för nystartade företag och små marknadsförare.

outsourca kundtjänst
Hur uppnår man utmärkt kundtjänst?
19 Januari 2022

När du outsourcar din kundtjänst på entreprenad kommer du att dra nytta av dess fördelar såsom kostnadsminskningar i arbets- och driftskostnader, flexibilitet, en möjlighet att anställa experter från andra länder och kundhjälp dygnet runt. Föreställ dig hur användbart det är i ditt företag.