Kundtjänst på ALLA språk
Kundtjänst 24/7 & 365
Kundtjänst på Era villkor
Egna dedikerade agenter
Hem > Nyheter > Page 2

NYHETER

Därför bör du erbjuda flerspråkig kundtjänst
21 mars 2023

Fördelarna med flerspråkig kundtjänst är många. Här är några av de viktigaste som kan gynna ditt företag.

Sänkta kostnader med outsourcad kundtjänst
14 mars 2023

Spara tid och resurser med minskade personalkostnader.

Fem fördelar med outsourcad kundtjänst
27 februari 2023

Med rätt partner är det både enkelt och smidigt att outsourca sin kundtjänst. OnlineFactory är ett outsourcingföretag som riktar sig speciellt till svenska e-handlare, och erbjuder flexibla lösningar för varje behov.

Efter tre år: Så laddar Rawnice for tillväxt igen
20 februari 2023

Med “naturliga superfoods” blev Rawnice en succé för några år sedan, efter att grundaren Helene Arvidsson fick idén inne på en bensinstations toalett. Men de senaste tre åren har företaget gått på sparlåga.

Så får du hjälp med kundtjänsten på flera språk
17 oktober 2022

Väx utanför Sverige och skapa kundnöjdhet med lokala språk.

Hur löser Ni er kundtjänst inför kommande högsäsong?
4 oktober 2022

Nu inleds vad som förhoppningsvis blir en stark högsäsong inom e-handeln. Hur rustar ni upp eran kundtjänst inför anstormningen?

Ola-Jarvi
Så fortsätter Teknikdelar.se att växa i Norden
19 september 2022

Ola Jarvi, CRO på Spares Nordic, delar sin syn på vad som lett till framgångarna i Norden.

BGA
BGA fortsätter leverera tillväxt i oroliga tider
5 september 2022

BGA Group, som är stora inom posters, fotoramar och speglar, har sedan starten 2012 vuxit stadigt. Med åren har deras e-handel expanderat till fler än tio länder, och man driver även ett flertal fysiska butiker runt om i landet.

outsourca
Influencer Marketing: Få hjälp med hela biten
22 augusti 2022

Det kan bli helt automatiserat för din del.