Fördelarna med flerspråkig kundtjänst är många. Här är några av de viktigaste som kan gynna ditt företag.
Spara tid och resurser med minskade personalkostnader.
Med rätt partner är det både enkelt och smidigt att outsourca sin kundtjänst. OnlineFactory är ett outsourcingföretag som riktar sig speciellt till svenska e-handlare, och erbjuder flexibla lösningar för varje behov.
Med “naturliga superfoods” blev Rawnice en succé för några år sedan, efter att grundaren Helene Arvidsson fick idén inne på en bensinstations toalett. Men de senaste tre åren har företaget gått på sparlåga.
Väx utanför Sverige och skapa kundnöjdhet med lokala språk.
Nu inleds vad som förhoppningsvis blir en stark högsäsong inom e-handeln. Hur rustar ni upp eran kundtjänst inför anstormningen?
Ola Jarvi, CRO på Spares Nordic, delar sin syn på vad som lett till framgångarna i Norden.
BGA Group, som är stora inom posters, fotoramar och speglar, har sedan starten 2012 vuxit stadigt. Med åren har deras e-handel expanderat till fler än tio länder, och man driver även ett flertal fysiska butiker runt om i landet.
Det kan bli helt automatiserat för din del.