Kundtjänst på ALLA språk
Kundtjänst 24/7 & 365
Kundtjänst på Era villkor
Egna dedikerade agenter
Hem > Nyheter > Page 3

NYHETER

outsourca kundtjänst
Stärk upp din kundtjänst utan att behöva anställa
16 juli 2022

Upptäck hur enkelt du kan få egen personal som sköter om din kundtjänst utan att du själv behöver anställa

outsourca
Outsourcing: Så sparar företagen stora pengar
26 juli 2022

Det har blivit en lösning som kan rädda företagens marginaler. En lösning som samtidigt stärker deras konkurrenskraft. Framförallt sänks deras kostnader, som i sin tur skapar bättre förutsättningar – särskilt i tuffare tider. Hur går outsourcing egentligen till, och hur hjälper det företag att spara pengar?

Så kan ditt företags kundtjänst bli bättre
19 maj 2022

Om en nöjd kund delar sin upplevelse av er med 10 personer så kan du räkna med att en missnöjd delar sin upplevelse med 100 stycken. Kvalitet hos din kundtjänst lönar sig alltid!

outsourcing kundtjänst
Spara pengar eller skala upp? Börja med din kundtjänst
18 april 2022

Säkra kvaliteten där den behövs som mest.

Outsourca kundtjänst
Därför bör du hålla kundtjänsten öppen på helgerna
4 april 2022

När merparten av din försäljning sker utanför kontorstid är det viktigt att ligga steget före dina konkurrenter och erbjuda bättre – och snabbare – kundservice än andra.

outsourca kundtjänst
Erbjuda kundtjänst på flera språk – enklare än du tror
21 mars 2022

”Inte svårare än att ha kundtjänst på svenska”.

outsourca
Så kan micro-influencers bygga ditt varumärke
8 Mars 2022

Influencer Marketing har med sin bevisade effektivitet blivit en populär marknadsföringsstrategi. Ett av de mest lönsamma uppläggen är att använda sig av micro-influencers.

outsourca influencer marketing
Så byggde Wallpoet upp sitt varumärke med influencer marketing
22 Februari 2022

Wallpoet är en svensk e-handel där du som kund har möjligheten att skapa personlig fotokonst av dina egna bilder. Genom in-fluencer marketing växer bolaget snabbt både inrikes och utrikes.

outsourca kundtjänst
Hur viktigt är det att erbjuda bra kundtjänst – egentligen?
16 Februari 2022

Att kvalitet i kundtjänst alltid lönar sig – det är en lärdom som de flesta entreprenörer tar del av tidigt på resan. För andra kan det kännas som en onödig kostnad att stärka upp sin kundtjänst så länge man har någon form av support på plats. Hur viktigt är det egentligen?