Kundtjänst på ALLA språk
Kundtjänst 24/7 & 365
Kundtjänst på Era villkor
Egna dedikerade agenter
Hem > Nyheter > Page 4

NYHETER

Från Broadway till svensk e-handel
Från Broadway till svensk e-handel
17 Januari 2022

Hans resa från enkla förhållanden till flerfaldigt belönad världsartist är en häpnadsväckande framgångssaga. Detta är berättelsen om Jon-Joven Uy, som nu inleder ett nytt kapitel hos OnlineFactory i rollen som vice VD. Följ med genom ett fartfyllt liv och låt dig inspireras av lärdomarna längs vägen.

outsourca kundtjänst
Så får du tid över att fokusera på kärnverksamheten
3 Januari 2022

Att jobba med produkt- och affärsutveckling kräver tid och energi – något som kan bli en bristvara när övriga företagsprocesser blir överväldigande. Hur löser man problemet?

outsourca kundtjänst
Fyra viktiga fördelar ditt företag uppnår med outsourcing
30 December 2021

Outsourcing kommer med en hel del fördelar för ditt företag. Här listar vi några av de främsta skälen till varför outsourcing kan gynna just din verksamhet!

outsourcing
Nå nya höjder med Influencer Marketing – Så lätt kommer du igång
22 December 2021

Influencer Marketing är ett utmärkt sätt att nå ut till nya kunder och du behöver inte vara något proffs på sociala medier för att komma igång. Så här går det till!

outsourca kundtjänst
Vad innebär det att outsourca kundtjänst – och vad tjänar ditt företag på det?
21 December 2021

Det talas allt oftare om outsourcing av kundtjänst – Vad är det och vad tjänar du på att outsourca din kundtjänst?

outsourcing kundtjänst
Hur stressad är din kundtjänst under julrushen? Så här stärker du upp i tid
20 December 2021

Vad händer när kundtjänsten blir överbelastad och ärenden inte hinns med i tid? Missnöjda kunder är den sista sortens publicitet ditt företag behöver. Så här stärker du upp din kundtjänst på ett kostnadseffektivt sätt utan att tumma på kvaliteten.

outsourca kundtjänst
Så enkelt outsourcar du din kundtjänst – steg för steg
15 December 2021

Nu när outsourcing blir allt vanligare är det många e-handlare som frågar sig hur det egentligen går till i praktiken. Lyckligtvis är det enklare än du tror. Följ med nedan så får du själv se hur enkelt det är att outsourca kundtjänst!

outsourca kundtjänst
Kostnadseffektiv marknadsföring och kundtjänst i ett – En vinnande kombination
13 December 2021

Du som driver egen e-handel förstår givetvis vikten av en effektiv marknadsföringsstrategi. När du lyckas med din marknadsföring sätter den ökande försäljningen även press på din kundtjänst - en minst lika viktig komponent i din verksamhet. För att skala upp din e-handel och behålla framgången är det därför av yttersta vikt att både din kundtjänst och marknadsföring följer tillväxtkurvan. Lyckligtvis finns det ett företag som kan hjälpa dig med båda delarna!

outsourca kundtjänst
3 goda skäl att outsourca kundtjänst
4 Juni 2021

Allt fler svenska e-handlare har fått upp ögonen för outsourcing av kundtjänst de senaste åren. Särskilt under pandemin, där restriktioner gjort att man behövt arbeta på distans oavsett. Företagare som tidigare varit osäkra på att lägga hela eller delar av arbetet på distans har nu insett de många fördelarna med ett sådant upplägg. I den här artikeln listar vi tre av de främsta anledningarna till varför outsourcing av kundtjänst är så lönsamt.