Hans resa från enkla förhållanden till flerfaldigt belönad världsartist är en häpnadsväckande framgångssaga. Detta är berättelsen om Jon-Joven Uy, som nu inleder ett nytt kapitel hos OnlineFactory i rollen som vice VD. Följ med genom ett fartfyllt liv och låt dig inspireras av lärdomarna längs vägen.
Att jobba med produkt- och affärsutveckling kräver tid och energi – något som kan bli en bristvara när övriga företagsprocesser blir överväldigande. Hur löser man problemet?
Outsourcing kommer med en hel del fördelar för ditt företag. Här listar vi några av de främsta skälen till varför outsourcing kan gynna just din verksamhet!
Influencer Marketing är ett utmärkt sätt att nå ut till nya kunder och du behöver inte vara något proffs på sociala medier för att komma igång. Så här går det till!
Det talas allt oftare om outsourcing av kundtjänst – Vad är det och vad tjänar du på att outsourca din kundtjänst?
Vad händer när kundtjänsten blir överbelastad och ärenden inte hinns med i tid? Missnöjda kunder är den sista sortens publicitet ditt företag behöver. Så här stärker du upp din kundtjänst på ett kostnadseffektivt sätt utan att tumma på kvaliteten.
Nu när outsourcing blir allt vanligare är det många e-handlare som frågar sig hur det egentligen går till i praktiken. Lyckligtvis är det enklare än du tror. Följ med nedan så får du själv se hur enkelt det är att outsourca kundtjänst!
Du som driver egen e-handel förstår givetvis vikten av en effektiv marknadsföringsstrategi. När du lyckas med din marknadsföring sätter den ökande försäljningen även press på din kundtjänst - en minst lika viktig komponent i din verksamhet. För att skala upp din e-handel och behålla framgången är det därför av yttersta vikt att både din kundtjänst och marknadsföring följer tillväxtkurvan. Lyckligtvis finns det ett företag som kan hjälpa dig med båda delarna!
Allt fler svenska e-handlare har fått upp ögonen för outsourcing av kundtjänst de senaste åren. Särskilt under pandemin, där restriktioner gjort att man behövt arbeta på distans oavsett. Företagare som tidigare varit osäkra på att lägga hela eller delar av arbetet på distans har nu insett de många fördelarna med ett sådant upplägg. I den här artikeln listar vi tre av de främsta anledningarna till varför outsourcing av kundtjänst är så lönsamt.