Med “naturliga superfoods” blev Rawnice en succé för några år sedan, efter att grundaren Helene Arvidsson fick idén inne på en bensinstations toalett. Men de senaste tre åren har företaget gått på sparlåga.
Väx utanför Sverige och skapa kundnöjdhet med lokala språk.
Nu inleds vad som förhoppningsvis blir en stark högsäsong inom e-handeln. Hur rustar ni upp eran kundtjänst inför anstormningen?
Ola Jarvi, CRO på Spares Nordic, delar sin syn på vad som lett till framgångarna i Norden.
BGA Group, som är stora inom posters, fotoramar och speglar, har sedan starten 2012 vuxit stadigt. Med åren har deras e-handel expanderat till fler än tio länder, och man driver även ett flertal fysiska butiker runt om i landet.
Det kan bli helt automatiserat för din del.
Upptäck hur enkelt du kan få egen personal som sköter om din kundtjänst utan att du själv behöver anställa
Det har blivit en lösning som kan rädda företagens marginaler. En lösning som samtidigt stärker deras konkurrenskraft. Framförallt sänks deras kostnader, som i sin tur skapar bättre förutsättningar – särskilt i tuffare tider. Hur går outsourcing egentligen till, och hur hjälper det företag att spara pengar?
Om en nöjd kund delar sin upplevelse av er med 10 personer så kan du räkna med att en missnöjd delar sin upplevelse med 100 stycken. Kvalitet hos din kundtjänst lönar sig alltid!