Kundtjänst på ALLA språk
Kundtjänst 24/7 & 365
Kundtjänst på Era villkor
Egna dedikerade agenter
Hem > Nyheter > Page 3

NYHETER

Efter tre år: Så laddar Rawnice for tillväxt igen
20 februari 2023

Med “naturliga superfoods” blev Rawnice en succé för några år sedan, efter att grundaren Helene Arvidsson fick idén inne på en bensinstations toalett. Men de senaste tre åren har företaget gått på sparlåga.

Så får du hjälp med kundtjänsten på flera språk
17 oktober 2022

Väx utanför Sverige och skapa kundnöjdhet med lokala språk.

Hur löser Ni er kundtjänst inför kommande högsäsong?
4 oktober 2022

Nu inleds vad som förhoppningsvis blir en stark högsäsong inom e-handeln. Hur rustar ni upp eran kundtjänst inför anstormningen?

Ola-Jarvi
Så fortsätter Teknikdelar.se att växa i Norden
19 september 2022

Ola Jarvi, CRO på Spares Nordic, delar sin syn på vad som lett till framgångarna i Norden.

BGA
BGA fortsätter leverera tillväxt i oroliga tider
5 september 2022

BGA Group, som är stora inom posters, fotoramar och speglar, har sedan starten 2012 vuxit stadigt. Med åren har deras e-handel expanderat till fler än tio länder, och man driver även ett flertal fysiska butiker runt om i landet.

outsourca
Influencer Marketing: Få hjälp med hela biten
22 augusti 2022

Det kan bli helt automatiserat för din del.

outsourca kundtjänst
Stärk upp din kundtjänst utan att behöva anställa
16 juli 2022

Upptäck hur enkelt du kan få egen personal som sköter om din kundtjänst utan att du själv behöver anställa

outsourca
Outsourcing: Så sparar företagen stora pengar
26 juli 2022

Det har blivit en lösning som kan rädda företagens marginaler. En lösning som samtidigt stärker deras konkurrenskraft. Framförallt sänks deras kostnader, som i sin tur skapar bättre förutsättningar – särskilt i tuffare tider. Hur går outsourcing egentligen till, och hur hjälper det företag att spara pengar?

Så kan ditt företags kundtjänst bli bättre
19 maj 2022

Om en nöjd kund delar sin upplevelse av er med 10 personer så kan du räkna med att en missnöjd delar sin upplevelse med 100 stycken. Kvalitet hos din kundtjänst lönar sig alltid!