Kundtjänst på ALLA språk
Kundtjänst 24/7 & 365
Kundtjänst på Era villkor
Egna dedikerade agenter
Hem > Nyheter > Page 4

NYHETER

outsourcing
SPARA PENGAR ELLER SKALA UPP? BÖRJA MED DIN KUNDTJÄNST
April 18, 2022

Det senaste året har bjudit på omfattande utmaningar hos svenska e-handelsbolag. I nyhetsartiklar skildras rapporter om stora nätbutiker som tvingas till uppoffringar och besparingsåtgärder. Samtidigt varvas dessa artiklar med bolag som befinner sig i andra änden, och som ställs inför helt andra utmaningar; tillväxtraketerna. En sak är säker. Rådande omständigheter...

Därför bör du hålla kundtjänsten öppen på helgerna
April 4, 2022

När merparten av din försäljning sker utanför kontorstid är det viktigt att ligga steget före dina konkurrenter och erbjuda bättre – och snabbare – kundservice än andra.  Som e-handlare har du sannolikt stenkoll på när din försäljning är som högst. Inte sällan inträffar topparna under kvällar och helger, framförallt på...

Erbjuda kundtjänst på flera språk – enklare än du tror
March 21, 2022

”Inte svårare än att ha kundtjänst på svenska”. Att hitta utländsk språkkompetens i Sverige kan många gånger vara svårt. Att behålla den? Ännu svårare. Svenska e-handelsbolag som expanderar utanför rikets gränser, vare sig till grannländerna eller i övriga världen, ställs ofta inför en svår utmaning när de ska hitta personal...

outsourca
Så kan micro-influencers bygga ditt varumärke
8 Mars 2022

Influencer Marketing har med sin bevisade effektivitet blivit en populär marknadsföringsstrategi. Ett av de mest lönsamma uppläggen är att använda sig av micro-influencers.

outsourca influencer marketing
Så byggde Wallpoet upp sitt varumärke med influencer marketing
22 Februari 2022

Wallpoet är en svensk e-handel där du som kund har möjligheten att skapa personlig fotokonst av dina egna bilder. Genom in-fluencer marketing växer bolaget snabbt både inrikes och utrikes.

outsourca kundtjänst
Hur viktigt är det att erbjuda bra kundtjänst – egentligen?
February 16, 2022

Att kvalitet i kundtjänst alltid lönar sig – det är en lärdom som de flesta entreprenörer tar del av tidigt på resan. För andra kan det kännas som en onödig kostnad att stärka upp sin kundtjänst så länge man har någon form av support på plats. Hur viktigt är det...

Från Broadway till svensk e-handel
Från Broadway till svensk e-handel
17 Januari 2022

Hans resa från enkla förhållanden till flerfaldigt belönad världsartist är en häpnadsväckande framgångssaga. Detta är berättelsen om Jon-Joven Uy, som nu inleder ett nytt kapitel hos OnlineFactory i rollen som vice VD. Följ med genom ett fartfyllt liv och låt dig inspireras av lärdomarna längs vägen.

Så får du tid över att fokusera på kärnverksamheten
January 3, 2022

Att jobba med produkt- och affärsutveckling kräver tid och energi – något som kan bli en bristvara när övriga företagsprocesser blir överväldigande. Hur löser man problemet? Driver du ett företag som du vill fortsätta utveckla och skala upp i takt med ökad tillväxt? Som entreprenör är det oftast produkt- och...

outsourca kundtjänst
Fyra viktiga fördelar ditt företag uppnår med outsourcing
December 30, 2021

Outsourcing kommer med en hel del fördelar för ditt företag. Här listar vi några av de främsta skälen till varför outsourcing kan gynna just din verksamhet! Oavsett om du har en startup, ett mindre eller medelstort företag som befinner sig i en tillväxtfas, eller om du redan är en större...